Ready or not? - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lianne Alphen - WaarBenJij.nu Ready or not? - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lianne Alphen - WaarBenJij.nu

Ready or not?

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

29 Oktober 2013 | Nederland, Eindhoven

Wat leek het toch ver weg, 7 maanden.. Maar de tijd is echt voorbij gevlogen (natuurlijk dankzij alle gezellige uurtjes bij vcn ;)). Over twee nachtjes vlieg ik al naar Bali om daar twee weekjes te gaan surfen. Ik heb echt sterk het gevoel dat ik daar een 'dikke pro' in ben...

Na deze twee weken op Bali vertrek ik naar Thailand om onder andere te gaan feesten tijdens de fullmoon party, mediteren bij de monniken en natuurlijk ga ik iedereen K.O. slaan tijdens mijn weekje thaiboxen.

Als ik dit overleefd heb zal ik net voor oud en nieuw vertrekken richting Sydney om daar twee maanden langs de oostkust te reizen.

De komende vier maanden zal ik jullie via deze blog op de hoogte houden van mijn reisje.

Kus, Lianne

  • 29 Oktober 2013 - 23:00

    Lizzy (VCN):

    Hee Lianne!

    Heel veel plezier en geniet van alle nieuwe ervaringen die je daar gaat op doen!!
    Als je terug bent dan moet/mag je maar weer gezellig mee borrelen in de stad met de VCN'ers die je de afgelopen maanden bezig hebben gehouden ;)

    Heel veel plezier en tot volgend jaar ergens.

    Groetjes Lizzy
    VCN


  • 29 Oktober 2013 - 23:01

    Kiki En Maddy:

    Nichtje doe voorzichtig! En ga vooral enorm genieten!!

    Heel veel liefs Maddy & Kiki

  • 30 Oktober 2013 - 10:19

    Lisa:

    Dikke pro dikke pro dikke pro! Haha
    Gaat helemaal goed komen met je, geniet er van schattie!!
    Ik denk aan je en ben benieuwd naar je foto's en verhalen.
    Xxxx

  • 31 Oktober 2013 - 13:55

    Patrick:

    Heel veel plezier en een geweldig avontuur! Ben erg benieuwd naar je ervaringen, ik volg je verslag op de voet.
    Groetjes Patrick

  • 31 Oktober 2013 - 22:48

    Chantal Van Alphen:

    Lianne,

    Heel veel plezier, doe voorzichtig, geniet van dit grote avontuur, we zijn benieuwd naar je verhalen!

    Groetjes,
    Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Mijn eerste reis

Bali, Thailand & Australie!!

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2014

byron, surfers, brisbane, noosa <3

08 Januari 2014

Boxen, strand en Australië!

16 December 2013

Intro & boeddhisme

01 December 2013

Thailand

15 November 2013

I love GT
Lianne

Actief sinds 18 Sept. 2013
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 7460

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2013 - 01 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: